joi, 31 decembrie 2009

Ultima poveste din an!

Este 31 decembrie si in fiecare an ma gandesc la "Ana banana" (Ana Maria Braga), pentru ca in ultima zi din fiecare an este ziua ei de nastere. Nu i-am urat niciodata "La Multi Ani" si ce se mai ureaza, nici nu avem discutii si drumuri comune, insa ziua ei de nastere o voi tine minte toata viata.

Si maine vine ziua mea - de nastere si implicit si de nume.. Dezvalui acum un secret - Vasilica este de fapt primul meu prenume, nu Raluca. Abia anul acesta am constientizat fenomenul.. dupa nunta, deci a fost destul de amuzant. APOI! Nu stiu de ce, dar de ziua mea simt ca mama trebuie felicitata, nu eu. Ca ea a dus greul! Eu m-am plans, nimic mai mult. Si parca imi vine sa-i cer scuze ca i-am stricat seara de Revelion. Se zice:) ca m-am nascut duminica, 1 ianuarie 1984, in jurul orei 12.00 si am fost al doilea copil nascut la Fagaras din acel an. Cica inainte de mine s-ar fi nascut un baietel, deci anul a avut semne bune.

1 ianuarie mai are o semnificatie aparte pentru mine. Pentru ca era ziua de nastere si implicit de nume a bunicului meu, pe care l-am iubit enorm. Cand eram micuta, mergeam la bunici acasa si stateam cu ei de Revelion, iar prietenii bunicilor care se perindau ca in gara ne felicitau pe amandoi. Era ceva deosebit, pentru ca bunicul ma facea sa ma simt speciala in noaptea de Anul Nou si a doua zi. De cand ne-a parasit, nu trece zi aniversara fara ca sa ma gandesc si mai mult la el. As vrea sa ma vada, sa imi auda gandurile si sa ma ocroteasca in continuare si in anul care vine. Pentru ca stiu ca nu m-a lasat singura!

Cum e sa fii nascut de Anul Nou..
FRUSTRANT! Asa simteam pana acum ceva anisori. Pentru ca absolut toata lumea sarbatoreste, chefuieste.. dar nu in cinstea ta. Acum vad doar avantajele de a fi nascut de Revelion. Nimeni nu-ti uita ziua de nastere, te pupi cu absolut toata lumea, indiferent ca-i cunosti sau nu. Pentru ca in euforia momentului, nimeni nu mai tine cont de barierele obisnuite. Apoi, dorinta de la miezul noptii coincide cu dorita pe care ti-o.. pui.. de ziua ta. Deci are dubla greutate:). E totusi un moment magic sa stii ca toata lumea, indiferent de nationalitate, religie, varsta, etc. sarbatoreste acelasi eveniment cu atat de mare entuziasm. Parca timpul se opreste pentru cateva minute in loc si face un arc peste toate gandurile si sperantele noastre. E un sentiment frumos, asa scurt cum e el.. Deci imi place ziua mea, totusi! Abia astept sa vina, s-o sun pe mama si s-o felicit.. pentru mine :)

La Multi Ani, Ralux! Tine-te tare pe pozitii, incearca sa fii mai buna cu oamenii din jur si mai calma. :)

4 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani Ralu!! Nu incerca sa fii nicicum. Ai linga tine pe cineva care te iubeste si nu esti singura. Deci...dezvolta-te in voie, ai un punct de sprijin. Te iubesc, la multi ani.

Alina Roman spunea...

Ralux La multi ani! Nu trebuie sa schimbi nimic la tine, esti perfecta asa cum esti. Si inconjurata de prieteni. Bucura-te impreuna cu ei.
Si eu te iubesc

Ralux spunea...

Deci.. ne putem iubi toti 3? :))

Alina Roman spunea...

:)) Si asa ajungem la discutia noastra. Eu il chem si pe iub. Se supara altfel