marți, 5 ianuarie 2010

Promit!

Mi-a zis Alin: "Din cand in cand e bine sa aflii si problemele altora, ca sa iti dai seama ca tu esti inca bine..".

S-a sfarsit un capitol si a inceput altul, dar in ce fel! Zbucium, situatii limita, durere si tristete pentru unii, accidente, boala, regrete si chiar un caz dramatic pentru una dintre prietenele mele. Dac-ar fi sa ma iau dupa semnele astea de inceput de an.. m-as deprima prea repede. Si totusi imi aduc aminte de inceputul anului 2006.. care pentru mine a fost.. ingrozitor. Dar pe cat de rau a inceput.. pe atat de bine s-a terminat. Asa ca imi fac curaj si imi spun ca anul acesta ceva trebuie sa se intample bun. Si chiar se va intampla. Vom lasa totul in urma si vom trai asa cum ne-am dorit dintotdeauna. Adica NU aici! Nu va fi usor, dar sunt convinsa ca impreuna vom reusi sa facem ceea ce ne-am promis. Iar eu vreau, si cind vreau, mi-e aproape imposibil sa-mi ponderez entuziasmul si nerabdarea.. Doar sunt capricorn :) Dar vine, stiu ca vine! Asta e promisiunea mea pentru anul acesta rotund!

Niciun comentariu: