luni, 28 decembrie 2009

Jurnal de Craciun

In 2009 am avut un Craciun parca mai atlfel.. S-a apropiat cat de cat de ceea ce insemna Craciunul in copilarie. Poate pentru ca, dupa multi ani in care am refuzat sa particip activ la obiceiul de colindat, anul asta m-am lasat dusa de val.. Poate pentru ca am impartit cadouri si am primit tot atatea.. adica destul de multe. De fapt foarte multe - variate si chiar folositoare. A fost primul Craciun petrecut in familie.. in familia mea cea noua.

De retinut:

Ziua de ajun:
verificat bradul impodobit de tata-socru, pregatirirea ultimelor mancaruri impreuna cu mama-soacra, primit colindatori.

Seara de ajun:
1. Fagaras: Varu' si Cristina, Mihai si doamna Comanici, inapoi la Varu', telefoane Mangi si Adina;
2. Victoria: Delia, Tedy si Carla
3. Fagaras: Cover Club
Intre destinatii - Zdob si Zdub :)

Au urmat doua zile de Sibiu, in care am revazut-o pe Alexandra dupa a doua operatie si ne-am petrecut dupa chipul si asemanarea noastra.

Prima dezamagire - "Imperium" nu mai este ce a fost odata si se duce incet-incet pe copca. Un club excelent unde se canta muzica live (jazz, blues, pop-rock) acum iti lasa un gust amar. Un fagarasean.. nu dam nume.. face pe DJ-ul pentru nostalgicii care inca mai suspina dupa muzica dance a anilor '80-'90. E scarbos sa vezi barbati de 40 de ani care se straduiesc sa scoata din ei niste miscari pe care le-au uitat demult. Cel putin intr-un asemenea local, in care pana nu demult se manca muzica buna pe paine.

Bucurosi sa constatam insa ca mancarea de la "Bufnita" este la fel de gustoasa. Si fericita ca am mai descoperit o bunatate de lasagna.

"Atrium".. la fel de plin! Normal!

Am descoperit inca un loc dragut, unde se canta bine. Cafe Wien, situat in Piata Huet, numarul 4. Ne-am bucurat si de prezenta lui Sandu si de talentul lui Dorin Zamfir, un pianist parca venit din alta vreme, un om cald, boem, zambitor, amabil etc.

Alta dezamagire: nu mai vine Lioara de ziua mea :(

Dupa toate peripetiile.. mai bune, mai putin bune, am o dorinta maaare. Craciunul viitor sa il petrecem in CASA NOASTRA. Mica, mare, centrala, periferica, nu conteaza. Va fi cald inauntru si ii vom primi cu bucurie pe cei care ne vor trece pragul. Abia atunci imi voi putea modifica jurnalul - "Am ajuns acasa!"

Niciun comentariu: