miercuri, 16 decembrie 2009

3 ani minunati la Cover Club!

Fiecare ultima luna a anului este cu totul deosebita. Pomul nostru de Craciun este, de cativa ani, Cover Club! Are cele mai finute globuri si cei mai stralucitori ingerasi. In urma cu trei ierni si putin am avut prilejul de a-i cunoaste pe cei care astazi sunt parte din familia noastra - Mike, Ghita & Cillo si trupa David si Filip, Simona si Marius, Madalina cea mica si mai nou studenta. Sunt oameni inainte de toate! Inainte de a fi patroni, oameni politici, ingineri de sunet exceptionali, muzicieni, avocati, jandarmi :) etc.

Pot spune ca sotul meu m-a cucerit si cu ajutorul lor.. Intotdeauna e ciudat atunci cand trebuie sa-i cunosti pe prietenii iubitului tau. Te gandesti inainte "Cine stie ce dobitoci sunt, ce betivi si manelari.."etc. Nu ca as fi avut emotii in ceea ce priveste relatiile de buna calitate ale lui Alin, insa totusi aveam o strangere de inima cand mi-a spus ca vrea sa-mi prezinte doi prieteni de-ai lui. M-a dus jos, in beci. Adica in Cover Club. Era proapat deschis acest local. Mi-a placut din prima clipa. Culori vii, mobilier dragut, scaune masive, lumini serioase si o scena amenajata si plina de instrumente muzicale. "Foarte frumos!" mi-am zis. Apoi ne-am asezat la masa si au venit cei doi. "A, nu sunt tocmai adolescenti, deci e bine..". Discutiile amuzante, serioase si apoi iar haioase au curs intr-un mod cat se poate de normal. Orele au trecut ca minutele si am plecat de acolo convinsa ca ma voi intoarce.

In trei ani de Cover Club s-au intamplat multe evenimente frumoase. Am strans amintiri dragi, incepand de la noptile luungi petrecute impreuna cu baietii, cand discutam despre toate cate exista si ascultam muzica buna, pana dimineata, cand plecam odata cu ei acasa. Au urmat sarbatori petrecute impreuna, excursii, mini-concedii. Am fost alaturi de ei la seratele muzicale, la petreceri, la serile de karaoke. Iar intre evenimente, in zilele banale din timpul saptamanii, dupa programul de serviciu.. pe noi tot acolo ne gaseai. Am fost martorii evenimentelor personale ale fiecaruia dintre noi. Ne-am bucurat impreuna de casatoria lui Ghita si Cillo, de aparitia celor doi baieti frumosi, apoi s-au bucurat ei de casatoria noastra si vor mai urma si altele.. Impreuna am impartit bucuriile si necazurile. Nu degeaba spunem ca acolo este casa noastra.

Anul acesta a fost unul excelent pentru Cover Club si prietenii lui. Vio Morarescu impreuna cu baietii au refuzat sa se lamenteze cum ca nu exista viata culturala in oraselul nostru si au incercat sa creeze ei una. Artisti si muzica de calitate. Cu asta ne-au rasfatat in acest 2009. La Cover Club fagarasenii i-au vazut pe A.G. Weinberger, Ada Milea, Marcian Petrescu & Trenul de Noapte sau extraordinarele talente de la FAM, fostul Flalexmi. Au mai fost Icar, Kronik si alte trupe. Ne-am bucurat impreuna cu ei si cu alti zeci de fagaraseni si straini de oras, de toate aceste momente. Au fost seri lungi si frumoase. Iar anul il vom incheia in aceeasi atmosfera!

Pentru cei care isi doresc ceva special in aceasta perioada, carora le este dor de o atmosfera intima si prietenoasa, pentru cei care vor sa simta altfel.. Cover Club a pregatit trei seri extraordinare. The Crown, Imperium Jazz Band si Harry Tavitian. Noi vom fi cu siguranta acolo! La Multi Ani, Cover Club Fagaras :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

Un loc excelent.Singurul local in care imi pot duce prietenii atunci cand vin in vizita la Fagaras. Cetatea si Cover Club, ca in rest.. mai bine nu.Se canta live ceea ce nu mai gasesti in alta parte.Refuz sa merg la fitzele din Fifth,sau in clubul ala jenibil D&C,unde e plin de liceeni cu cosuri si fetite vesele. Clubul asta este singurul lucru bun aparut in oras,in ultimii ani.La multi ani,asteptam si alte concerte. Cristina M. Te pup, Ralu.Sper sa ne intalnim

Anonim spunea...

Mihai Raduca, Bucuresti: Am trecut de curind pe acasa, pe la Fagaras. In mare parte nimic schimbat. Acelasi oras mic, de munte, linistit si intrat parca intr-o poveste. Ce m-a socat cel mai tare in schimb, a fost ca am vazut si aici niste urme ale unui soi de PUB bucurestean de prost gust, unde totul parea demn de un club din zona Dorobanti a Bucurestiului, plin de fitze si oameni care se vedeau ca sunt intretinuti. Nu am stat, am mers mai departe sa vad ce mai e nou. Am gasit ceva intereseant. Se numeste COVER, situat linga Liceul Radu Negru, unde am auzit ca se tin concerte, cu muzica adevarata, chiar si jazz, oamenii erau destul de prietenosi, facind o comparatie, nu s-au uitat la mine ca la un intrus, cind am ajuns acolo, cum mi s-a intimplat in celalalt. Muzica era ok, nu prea tare, ca sa ma pot intelegege cu cei cu care eram.
De la masa mea se vedea o scena amplasata undeva, destul de bine "utilata". Mi-am adus aminte imediat de serile din Green Hours. Chiar mi-a facut placere ca am regasit intr-un colt parca uitat de lume ceva care sa ma faca sa ma simt bine, cu o muzica buna, o servire exemplara si un ambient prietenos. Un pas inainte pentru un oras mic!

Alina Roman spunea...

Poate venim si noi in weekend. Mersi mult de invitatie. Sper din tot sufletul sa o onoram