vineri, 11 decembrie 2009

Ciocolata fierbinte si dorinte de Craciun..


Am aflat in sfarsit ce poti face ca sa ti se indeplineasca dorintele! Nu sunt egoista, asa ca nu tin pentru mine. Reteta este simpla - pui un pahar cu apa proaspata pe pervazul ferestrei, intr-o seara cu luna plina si cand luna se oglindeste in apa din pahar, o bei pe nerasuflate! Are un gust nemaipomenit si, pe langa faptul ca iti indeplineste dorinta, automat aduce noroc in dragoste.

Noroc in dragoste.. am avut si am. Ca dovada - ALIN :)
Nu obisnuiesc sa imi pun dorinte in preajma sarbatorilor de Craciun.. de cand am aflat ca Mosu' e mama. Insa anul acesta e altceva! Stiu foarte clar ce vreau:

- sa ne petrecem sarbatorile in tara, pe langa casa
- sa iasa cat mai repede primul numar din 'Cover si prietenii'
- sa se adune cat mai multi prieteni si cunoscuti la aniversarea celor 3 ani de Cover Club
- sa o cunosc pe Laura, mama gemenelor
- sa isi rezolve Mangi problema care o chinuie de cateva saptamani
- Lioara sa faca alegerea cea buna. Acea alegere care o va face fericita, pentru ca merita!
- si aceeasi Lioara sa vina la Fagaras de sarbatori, pentru ca deja mi-e dor de ea
- Cristina sa gaseasca ceea ce cauta
- bunica sa nu fie mai fie suparata si trista
- sanatate pentru parintii nostri si un 2010 mai norocos pentru Luci si Cipi
- sanatate si recuperare fara alte surprize pentru Alexandra
- iar pentru noi doi.. imi doresc ca anul viitor, pe vremea asta, sa ni se indeplineasca dorinta din noaptea in care am implinit 25 de ani!

Anul acesta, mai mult ca niciodata, imi doresc sa-i strangem aproape pe prieteni. Pe cat mai multi dintre ei.. Nu vreau restaurante, hoteluri si tari straine. Il vreau pe Alinu' meu, cativa fulgi de zapada (doar daca se poate, nu insist), lemne in soba si o cana mare de ciocolata fierbinte! Pe care sa o savurez, in timp ce ma amuz de glumele si povestile prietenilor. Iar dorinta asta e valabila si pentru Anul Nou si implicit pentru ziua mea de nastere :)

8 comentarii:

eu spunea...

ai uitat de scortisoara....

Ralux spunea...

Ciocolata cu scortisoara? Cum vine asta? :)

Anonim spunea...

eu spunea..
chiar nu stii? Vrei sa te invat? E foarte buna!

Ralux spunea...

Yap, invata-ma!

Anonim spunea...

Te invat cind ajung acasa :)

Ralux spunea...

:)) Daca te-ai si semna.. atunci as avea si eu un cuvant de spus in ceea ce priveste autoinvitatia ta. Hai ca esti simpatic(a)!

Alina Roman spunea...

cand vine EU acasa sa ma invete si pe mine :))

Ralux spunea...

Pai da, mi se pare normal. Invatam impreuna, nu?