vineri, 28 mai 2010

Un curcubeu pentru Mangi și altu' pentru mine. Împărțite frățește!

Ne-am făcut planu'. Ieșim, ca fetele, la plimbare. Ne mai dezmorțim gândurile după o săptămână grea, cât trei bolovani. Aer curat, copaci verzi, povești, mici și nevinovate bârfulițe.. Mangi, ca tot omu' sănătos la cap, se gândește ca poate ar fi mai bine să ne alegem o terasă. Eu, ca tot omu' anormal cu creierii minții, am zis că e mai bine să ne plimbăm. Ne urcăm pe un zid de Cetate (ăla care-mi place mie) și ne uităm în jos, la lume. Zic.. Între timp s-au dunat ceva nori gri deasupra noastră. Mangi se uită în sus.. "N-ar fi totuși mai bine să intrăm undeva?". Eu - "Nuuuu, Mangi. Fii serioasă. Și dacă plouă.. Va ploua cinci minute repede și gata. Hai măcar pe promenadă. Stai liniștită!".

4 minute. Atât au durat poveștile. Și a-nceput apa. Drip-drop, drip-drop. Mai încet, așa. Mangi: "Ralu, hai măcar să fugim până la farmacie". Eu: "Mangi, stai liniștită. LI-NIȘ-TI-TĂ! În cinci minute trece". Fulgere, tunete. Noi două și un pom. Și plouă tot mai tare, tot mai furios. Între timp alte tunete, din toate părțile.

După 15 minute: "Oare nu se gândesc ai noștri bărbați să vină după noi?". Peste alte cinci minute. Mangi: "I HATE YOU!!! Numai din cauza ta. Tu și ideile tale..". Copacul nu a mai avut putere să ne protejeze de apă. Eram ca sub duș. Degeaba am mai încercam eu să dreg busuiocul.. cum că e romantic să stam amândouă în ploaie, că ne mai spălăm gândurile, că mergem acasă cu mintea fresh, că urmează o baie lungă și caldă (și ceai fierbinte cu lămâie, completa Mangi). Nu a mai mers. Ne-a luat frigu', ne-a plouat până la piele. Iar pentru că rinichii noștri sunt niște sensibili.. numai de asta nu aveam nevoie acum!

Alina a început să-și cânte repertoriul. Rain - Madonna și melodia aia de Crăciun. Eu am pus ochii pe un melc.. Ce să și faci pe vremea aia?

Nu știu cum se face, dar de fiecare dată când ne hotărâm să facem plimbări, doar amândouă, iese ceva.. ceva de neuitat. Cea mai tare peripeție s-a întâmplat acum mulți ani. Mangi pe bicicletă și eu pe role. Am ieșit din oras și eram în drum spre Mândra. Ne-am văzut moartea cu ochii. Nu pot să spun motivul :) Alina nu-și mai simțea grisinele, iar eu râdeam ca toanta. Acum când ne aducem aminte, râdem amândouă :)

Mangi, nu îți pot promite că întânirile noastre viitoare (dar DOAR ale noastre), vor fi mai cumpănite. Avem o baftă împreună.. ceva de toată frumusețea. De-acum înainte trebuie să ne luăm măsuri de precauție. Speed dial pentru Salvare, Urgențe, Pompieri, Poliție, Taxi.

Am ajuns acasă și am văzut amândouă ceva frumos. Un curcubeu mare si colorat. Și apoi încă altu'. Câte un curcubeu pentru fiecare. Alina, mie-mi plac culorile tale ;)

Later Edit:
Mi s-au trezit rinichii din amorțeală.. Mangi, sper că măcar tu ești ok!

4 comentarii:

Alina Roman spunea...

Si eu am vazut melcul ala. Data viitoare n-o sa mai ascult de tine :))))

Ralux spunea...

:))) Mai vedem noi!

Alina Roman spunea...

SA FACI O BAIE FRIERBINTEEEEEEEE!!!!!!

Ralux spunea...

Am rezolvat-o cu baia fierbinte. Acum continui cu berea..