luni, 3 mai 2010

Alin, la întâi mai

Fuse un uichend mai ciudățel. Pentru că Alin a fost în centrul atenției de data asta, nu eu, așa cum se întâmplă de obicei :)) Fostul handbalist a scos echipamentul vechi dintre amintiri și l-a îmbrăcat. Nu numai că l-a îmbrăcat, dar l-a și folosit într-un meci de "old boys". S-a întâmplat sâmbătă, întâi de mai, la Cupa 1 Mai de la Colegiul Național Radu Negru. Au venit peste 100 de foști handbaliști de pe la câteva cluburi din țară. Dintre foștii colegi de la clasa sportivă, din generația lui, Alin și-a revăzut foarte, foarte puțini. Patru. În formă foarte bună, spre deosebire de alți foști sportivi din celelalte orașe.

În timp ce le țineam pumnnii din tribună, m-am gândit la Seba Iacubovici, căruia cu siguranță i-ar fi plăcut să fie prezent la reîntâlnirea cu frații lui de acasă. Și la Ricardo, la fel. Sunt sigură că le-ar fi plăcut tare mult și lor să își aducă aminte de anii aceia. Și că ar fi stat cu mare plăcere la taclale cu băieții vreo.. două-trei zile, cel puțin. Dar nu ca în Boogie!

Oricum.. după 11 ani în care nu a mai pus mâna pe nicio minge de handbal, pot spune că Alinu meu se mișcă încă foarte, foarte bine. Iar Sebi Bokor face șou ca în tinerețe. Și aproape la fel ca în tinerețe zăpăcește fetele tinere :)). Eu recunosc. Doar de data asta. Fetele de la Radu Negru se potrivesc cel mai bine cu băieții de la clasa sportivă de la Doamna Stanca.

Încă un motiv pentru care Alin a fost vedeta uichendului.. nu pot scrie :))
Dar cu siguranță voi ține minte isprava.

P.S. În urmă cu 3, 2 și un an, de întâi mai, la bulboacă.. Acum am mai îmbătrânit și noi.. :)

Niciun comentariu: