joi, 25 martie 2010

Unde-i Stephane?

Trecând peste răutățile lui Alin, cum că "bărbații patinatori sunt gay".. (așa, și? care-i problema mea?), azi noapte m-am străduit să nu adorm, pentru că a început Campionatul Mondial de Patinaj Artistic de la Torino. Mă gândeam că intru iar în cantonament. Stephane Lambiel, Plushenko, Johnny Weir(d). Și când colo a trebuit să văd programul scurt al mult prea lăudatului Brian Joubert..

Deci nu îmi place. Nici Stephane, nici Evgheni și nici Weir(d) nu participă la campionat. Rusul trebuie să se refacă, pentru că starea fizică nu îi mai permite încă un concurs, americanu' a fost înlocuit în delegaţia americană de Adam Rippon, iar favoritul meu, Stephane, patinează pentru un show de televiziune THIN ICE.. No, urâtă treabă și asta :(

Un comentariu:

Alina Roman spunea...

Ma gandeam ca iar n-o sa dau de tine din cauza ca ramai toata noaptea treaza.
Mi hodina-te si tu... hai la oras... lasa teveu :P