marți, 2 martie 2010

I'm running..

Fană Eurovision, motiv pentru care îi scot peri albi soțului meu. Zice că sunt copilării. Așa o fi. În fiecare an am avut favoriții mei și am urmărit preselecțiile, finala Eurovision România, apoi marele concurs. The one!

Anul acesta am 3 melodii preferate, dintre cele 16.

1. Dalma - I'm running, piesa numărul 4 în concurs
2. Alexa - Baby, piesa numărul 15 în concurs
3. Tina G. - Love is war, piesa numărul 14 în concurs

O mare porcărie îmi pare a fi "See you in Heaven", o melodie - tribut Michael Jackson

Piesa câștigătoare se alege așa: 50 % televot şi 50% notele jurilor de specialitate ( Bucureşti, Cluj, Iaşi, Timişoara şi Craiova). Semeseurile sunt gratis, de data asta.

Pentru că noi vom fi în Cover, la concertul FRAGMENTARIUM, suntem nevoite (eu și Eniko) să adunăm toate telefoanele prietenilor și să votăm la nșpe mâini. Pe unguroaica Dalma, desigur! Bineînțeles că nu se află în topul neoficial al concursului.. Volumul la maxim!



Dacă-ți place și ție.. votează!
Și încă ceva.. Gyertek szombaton koncertre!

Niciun comentariu: