luni, 1 martie 2010

Așa da primăvară!

Chiar se simte că a venit primăvara. Începe lumea să mai miște câte ceva.

Alin își "chilărește" prietenii la Airsoft - Brașov. Așa cum ar zice fetele "o joacă de-a războiul". Însă pentru băieți chiar nu e o joacă. E pe bune. Doare și lasă urme. Se va organiza în curând și la Făgăraș. www.airsoftbrasov.ro

Apoi, Cover-ul nu se lasă și aduce pe bandă rulantă TRUPE. Ieri, duminică a concertat PROMETEU, din Vâlcea. Iar în ziua în care vom împlini 6 luni de căsnicie, adică sâmbătă, 6 martie avem un sooper concert. Sandu, iubitul lui Eni, domnișorul nostru de onoare și prieten destoinic vine cu trupa lui din Sibiule. Trupa de rock este betoancă! Se numește FRAGMENTARIUM, iar cine nu vine în Cover sâmbătă.. apăi e degeaba! Un mic cubuleț de zahăr: băieții sunt fani Anathema și Haggard, ale căror melodii le și cântă în concerte. Frumos de tot! Iar Sandu îmi este foarte drag, pentru că m-a încurajat și m-a liniștit atunci când eram pierdută. Și pentru că este un om blând. Apăi Eniko.. ohooo, poveste luungă!

El este Sandu Grădinaru :)












Primăvara noastră este mai frumoasă după ce am aflat că Dănuței i-au priit citostaticele și acum se poate întoarce acasă la fetița ei de câteva săptămâni.

Ceva emoții la început de primăvară mi-a dat Mangi! De ce? Pentru că nu mi-a răspuns la niciunul din telefoane. Și am sunat-o vreo 20 de minute continuu. Iar când Alina nu răspunde la telefon, știu că ceva nu e în regulă. Intuiția mea a fost corectă. Alinutza a fost internată de urgență în Spital (vineri, 26 februarie), din cauza apendicelui care o încovoia de durere. A scăpat cu bine și sper că azi ajunge acasă. Va sărbători 6 luni de căsnicie și Ziua Memeii (oribilă zi!!!).. cel mai probabil acasă, bând compot, ceai, supă de găină.






Iar eu.. trag de mine. Ar putea fi ultima primăvară în care pot să copilăresc. Deci în perioada următoare voi ajunge la București, la Lioara mea. Teatru, film, plimbări lungi. Fără metrou sper! Ultima dată am pupat-o din mers pe Lioara vineri, 19 februarie, la Făgăraș. Eram tare mâhnită din cauza lui Stephan Lambiel, dar o gură de aer proaspăt mi-a făcut foarte bine! :)


Apoi încep concertele! În mai, la București, avem AC/DC. În iunie, tot la capitală, avem Bob Dylan, Eric Clapton, Aerosmith, METALLICA din nou, Slayer, Megadeth. În iunie - Cranberries. Și Festivalul de Jazz de la Gărâna. Anul trecut nu am putut merge, dar de data asta chiar vrem să facem tot posibilul. Împreună cu Mike și Vio Morărescu, desigur. Iar în august ne relaxăm puțin la Bistrița, la concertul HAGGARD. Pentru că în septembrie vine partea cea mai tare. Încă nu spun nimic!

Deci.. sănătoși să fim, că în rest avem noi idei despre cum să ne facem primăvara și vara superbe. Am zis!

2 comentarii:

Alina Roman spunea...

Raluuuxx... mi-ai promis, deci mi-ai promis. Ah, ce fata de beteaga am :))
Ma simt mult mai bine, o parte si datorita voua. Pentru ca in astfel de momente realizezi cine e cu adevarat langa tine si te sustine.
Si vezi, pot manca orice, asa ca, poate de ziua ,,Memeii,, o sa fiu plecata sa dansez pe masa si sa beau si sa mananc ca sparta (eu si pretenele lu mama soacra). Cine stie, poate o sa le arat si frumusete de operatie :))
Sa ne vedem zilele astea sa vezi ce frumoasa e.
V-am pupat pe amandoi. Sunteti speciali.

Ralux spunea...

Am promis eu? Erai amețită după reanimare, nu știi ce vorbești! Și ai grijă cu planurile tale mărețe. Îți dau eu numai dans pe mese. Ți-e drag "spitalul tulbure"? Nu prea cred! Hai, bagă supă!