joi, 10 iunie 2010

Pentru viitoarele mirese

Anul trecut pe vremea asta, eram trei: Alina, Adina și eu, care căutam pe net rochițe de mireasă. Anul acesta sunt trei domnișoare, amice de-ale mele, care sunt în căutări. Plus Alexandra, cumnata noastră, care se pregătește pentru nunta de anul viitor, din același septembrie. Noi am trecut peste momentul delicat al căutărilor, alegerii, probatului etc., dar asta nu înseamnă că anul ăsta nu am căutat alte rochii, din colecția 2010, firește. Din curiozitate. Și am găsit câteva care îmi plac foarte mult. După cum urmează:
Puțin negru este chic



Următoarele două mi-au plăcut încă de anul trecut


Romantică

Pentru domnișoare însărcinate

Două rochii absolut superbe și puțin diferite

Sau așa


Și preferata mea, rochie creată de Justin Alexander!

Nu scriu nimic de prețurile superbelor rochii, nu vreau să stric ziua cuiva. Dar, viitorelor mirese le urez spor la cumpărături și mult noroc ;)

PLUS! Bonus, un clip la care râd cu lacrimi :))

Vezi mai multe din Prieteni, petreceri, clubbing pe 220.ro

Niciun comentariu: