joi, 4 noiembrie 2010

După sufletul omului..

Nu îmi dădeam eu seama de ce este atât de frumos azi afară. Și-apoi mi-am adus aminte! Păi cum să nu fie o zi superbă, atunci când avem doi sărbătoriți?!? Și încă ce mai sărbătoriți! O doamnă tânără, foarte frumoasă și specială. Și pe deasupra mama celor mai frumoși băieți din lume, David și Filip, pe care îi iubesc de mă topesc după ei! Csilla Ninu.

Al doilea sărbătorit este.. Aurelian Ungureanu. Au, pentru cunoscători. Iubitul iubitei mele Lioara (există aici un triunghi amoros foarte special, despre care nu voi scrie acum :))). Chiar dacă îl mai simt câteodată ca pe un "rival" și ne tot împungem de vreo șase ani încoace, e băiat bun. Acasă cântă la chitară și în spital chilărește bolnavii. Pardon, îi îngrijește! Suflet de artist..

În cinstea zilei lor de naștere, subsemnata și soțul din dotare îi vor sărbători pe cei doi de mai sus.. acasă la Mangi, cu tot ce trebuie pentru un asemenea eveniment :)) A, și mai sărbătoresc minunea că încă sunt în viață. Astăzi fui la un pas de a mă trezi cu o superbă mașină de teren peste mine, chiar pe trecerea de pietoni. Oricum, eu n-o să mor în patul meu, asta e clar. Sunt un magnet pentru mașini și accidente rutiere..

Niciun comentariu: