vineri, 26 noiembrie 2010

Duduiță, dumneavoastră aveți treabă și noi vă reținem!

-vă place comedia?
-nu știu, eu sunt nou pe linia asta.

Cumsecade, cumsecade, dar așa țapănă?

De ce vreți, tovarăși, să m-aruncați pe mine în pușcărie ca pe-o zdreanță, dacă sunt nevinovat? e păcat, tovarăși! eu n-am luat decât 200 de lei. alții iau zeci de mii și nu-i mai vede nimeni. închide ochii toți. caut, caut liniștit.. așa liniște să ai dumneata toată viața!

Stai jos, copila mea. spune cu ce-ai greșit. ce-ai pe suflet? da mai repede că așteaptă și alți păcătoși. s-au înmulțit păcătoșii de când cu primăvara asta!

Ssst, că te-aude englezu ăsta. scuzate, seniore!

Înger, îngerașul mieu, icoana.. n-am furat-o eu!

Gogule, 8 - 8 și ceva!

Gogule, cât p-aci să sparg sticla!

Mă nene, mai e mult până departe?

?

Niciun comentariu: