luni, 12 iulie 2010

ce-am mai făcut

1. Flori, multe flori, plante ornamentale, denumiri latinești, nunți, limuzine etc.

2. 10 iulie, Derby. Finala mică.. Într-un colț spumega o mireasă grasă, cu o gură spurcată și niște fișe pe măsură.. A fost prima dată când chiar am înțeles de ce le este frică bărbațiilor de căsătorie. Gagica asta a urlat prin telefon, din 10 în 10 minute, la proaspătul soș și naș "să vină naibii după ea, odată, că așteaptă de o oră după ei". Toată lumea petrecea la nuntă, numai mireasa și câțiva prieteni care o furaseră de la party(și sătui de gura ei mare) așteptau la masă să se spargă gașca. Într-un târziu au venit după ea. Frățioare, tare milă mi-e de tine. Tu chiar că te-ai nenorocit! Gagica era sigur bucureșteancă, avea un limbaj și niște expresii.. de m-au durut urechile. Normal că urla atât de tare încât toți microbiștii i-au urmărit istericalele. Fatăăă, pupă-i mâinile amărâtului pe care l-ai fraierit!

3. Aniversarea lui Mihăiță Comanici a corespuns cu ultimele două meciuri ale CM, așa că la cabană a fost o nebunie totală. Vreo 40-50 de oameni, plus 10 copii, gălăgie, muzică, plânsete. Multe femei. Prea multe pentru gusturile mele. M-am ferit să intru în poveștile feministe, așa că m-am ținut după băieți. Care au ocupat tot spațiul verde și au făcut două echipe. Normal că echipa lu' Buji a câștigat. Fotbal.. M-am distrat mult mai fain urmărindu-i de pe margine, decât dacă aș fi ascultat 10 discuții diferite, spuse în același timp. Ar fi trebuit să încuviințez din cap tuturor gagicilor din jur. Dar așa.. am avut timp să deschid bine ochii. Am privit cu atenție munții din fața mea, pietrele, apa de râu, pe Buji care se trântea pe iarbă de parcă ar fi fost în apă. M-am gândit la anumite persoane care îmi sunt foarte dragi și mi-am dat seama că o să îmi fie un dor imens..

4. La un moment dat, Sergiu s-a tot învârtit pe lângă mine. Gumă cu gust de pepene, șopârle, burțile mari ale băieților și alte subiecte au fost pretextele lui de a-mi distrage atenția de la gândurile mele care erau departe.. Conversație:

Ralux - Unde ți-ai făcut tatuajele astea de pe mâini?
Sergiu - La mare.. Ți-am zis că am vomitat în mijlocul restaurantului? Verde!
R. - Da, Sergiu, mi-ai mai zis asta. Și ce reprezintă tatuajele tale?
S. - Ăsta este un scorpion și asta-i o șopârlă.
R. - Alin, șopârla asta o am și eu pe costumul de baie! (Râsete)
S. - Îmi arăți și mie șopârla de pe costum?
R. - Poftim???
S. - Vreau să văd șopârla..
R. - Nu pot, Sergiu!
S. - De ce? Nu te lasă Alin?
R. - Ba da.. mă lasă. Dar nu vreau eu..
S. - De ce nu vrei?
R. - ...mmm, că mi-e rușine..
(După câteva secunde de gândire..)
Sergiu - Mă lași să-ți ridic eu tricou'? (Într-adevăr aveam costumul de baie pe mine..)

Sergiu are 6 ani și tăticul lui l-a învățat ce și cum să facă pentru a vedea ce are fiecare gagică pe sub tricou.. vorba cântecului. Și uite-așa piciu' a știut să speculeze momentul.. Dacă nu era și Alin de față, sigur m-aș fi trezit pe jumătate goală, în mijlocul a zeci de bărbați. Dar, spre deosebire de alte fete.. eu am avut noroc, am scăpat neatinsă :)) Tatuajele erau de fapt niște abșibilde..

5. Cea mai faină urare pentru Mihăiță a fost făcută de Doina și Oli și sună așa:

"Haideți domnu' farmacist
Nu mai fiți așa de trist.
Anii au trecut în zbor,
V-am văzut chiar și patron
Cu suspensii și tablete..
Faci ravagii printre fete.
Cea pe care-o vei alege
Să fie de nota zece,
Iar tu la 35 de ani
Să te scalzi cu fundu-n bani
Să fii sănătos, voios
Și mereu copilăros!"

Dragu' de Mihai s-a lăsat pupat de o mulțime de oameni și a trebuit să ciocnească cu fiecare în parte. Dar la ultimul meci de duminică seara a fost pe poziții. Ne-am împărțit în două tabere. Pentru Olanda: eu, o altă tipă și un tip. Pentru Spania: restul populației.

Nimeni nu m-a întrebat de ce sunt fana Olandei.. Recunosc acum - doar de dragul lui Patrick Kluivert, care-mi plăcea mie odată :))

6. Am fost dezamăgită de niște persoane cărora le-am scris lucruri și care se feresc să-mi răspundă. Nu înțeleg de ce. Oricum, chestia asta mă scoate întotdeauna din sărite. Nu e deloc greu. Când cineva îți scrie, trebuie să ai puțin bun simț și să răspunzi înapoi. Da' nu-i bai. Îi vine rândul la fiecare..

7. Am început săptămâna care deschide, pentru noi, niște vremuri foarte faine. Mai pline de activități solicitante, dar faine..

Și La Mulți Ani, Mihăiță Comanici! Ne sunteți foarte dragi :)

2 comentarii:

Cristiana spunea...

mai rezista cabana lui mihaita? :)) ca numai noi stim cate chefuri am tras pe acolo :)) la multi ani si din partea noastra si salutari si lui raducu :D

Ralux spunea...

rezistă eroic! o să transmitem fraților Comanici urările voastre :)