marți, 13 aprilie 2010

Poze multe cu Trooper la Făgă!

Scriam despre Radu și gașca lui din Doamna Stanca, liceeni tineri și nebuni. Care ne-au bătut la cap săptămâni întregi cu concertul Trooper. Radu a venit și la probele de sunet și la concert. Și nu a stat o clipă. Printre cântări și dat din plete, băieții au pozat fiecare moment. Să nu se piardă nimic! Am făcut o selecție din poze și le dau drumu' aici..


Probe de sunet..

John

Coyotu'

La butoane..

Balauru'

Popa. Bunicul lui a fost agnițean :)





Oscar, traducătorul acelei cărți, al cărei fan este și Ghiță Ninu. Timpul a fost însă prea scurt..



Popa și Oscar


El este Radu, cel mai tânăr fan Trooper din Făgă..

El.. nu știu cum se numește..


Preferații mei, TOBOȘARII :)

Din nou Oscarrr

Din nou John. Aici se vede cel mai bine, pentru că el este "omul din spatele lemnelor și fiarelor" :)

Fani tineri, cu sânge fierbinte


Ce de tinerețe!

Cam atât a fost cu pozele..

Un comentariu:

Anonim spunea...

Am facut si eu ce am putut...nu ma pricep foarte mult la facut poze, dar vad ca totusi am reusit ceva ;))
Nu puteam sa ratez concertul asta oricum...am asteptat de foarte mult timp sa vina in Fagaras. Pana acum am incercat sa merg la concertele lor din bucuresti, sighisoara etc, dar totusi a fost destul de greu pentru ca nu am avut prieteni cu care sa merg. Pana la concert credeam ca eu sunt singurul fan Trooper din Fagaras si ma urcam in tren si plecam la Bucuresti sau unde aveau ei concerte...Acum vad ca mai sunt si alti fani, dar mai in varsta ca mine din pacate...cum ar fi Alin :)

Placerea a fost a mea!

P.S: Mi-a placut faza cu "El este Radu, cel mai tânăr fan Trooper din Făgă.." :))
Ma uit la poze si nu imi vine sa cred ca au fost in Faga...

Mesaj de la Radu!