vineri, 29 ianuarie 2010

Timp și timpuri..

Și pentru că ghinioanele și crizele de nervi nu mă ocolesc în perioada asta, am căutat ceva care să mă scoată din încurcătură. Am căutat prin arhive.. nici eu nu stiu ce. Dar am găsit o poză veche, care m-a întors în timp.



Amândouă ne bucuram de un eveniment frumos - nunta unor colegi și (pe atunci) prieteni. A fost în 2005, cred. Ni se spunea "Veverițele". Noi două eram în lumea noastră și ne era foarte bine. Și cât de repede a trecut timpul și câte am trăit între timp! Iar când ne-a venit și nouă rândul la măritat.. nu știu cum s-a întâmplat.. dar am facut-o în aceeași zi.

Important este că prietenia noastră a rezistat. Și nu e un lucru ușor în ziua de astăzi. Am găsit motivul pentru care pot zâmbi în seara asta :)

2 comentarii:

Alina Roman spunea...

Ah Ralux, m-ai facut sa plang. Te citesc in fiecare zi si ma surprinzi de fiacera data. Dar acum mi-au dat lacrimile... Nu ma gandeam sa gasesc o asa poza.
Frumoase timpuri, frumoase amintiri. Mai tii minte.. haaha, emisiunea aia cu Neag si nu putea inregistra ca noi radeam? Ralux, trebuie sa ne vedem. NEAPARAT!
Te pup si te iubesc. Imi esti extrem de draga. Mersi. M-ai facut fericita

Ralux spunea...

Da, Mangi. Tare mult as vrea sa pun mana pe caseta aia si pe alte multe casete si inregistrari de la radio sau tv. Dar au fost altii mai iuti de mana, ce sa-i faci? Apoi, tu prea plangi des si din orice. Ia vezi, dai semne de sensibilitate exagerata si stim bine ce inseamna asta. Vrei sa castig eu pariul? Din nou ? :))