joi, 7 ianuarie 2010

Pentru Ionut..

Adorrr sa fiu trezita dimineata de lumina puternica ce vine de afara! Imi da senzatia ca e iar vara si ca urmeaza o zi luunga la terasa, multe sucuri naturale si pungi de pufuleti din aceia buni, buni. Bine.. cand ma dau jos din pat sa privesc pe geam si vad inca zapada si mocirla.. ma intorc iar la somn. E mai bine asa!

Astazi insa trebuie sa ma grabesc. Am o promisiune de respectat. Si cu toate ca mai sunt inca bolnavioara, chiar vreau sa ies putin din casa, sa mai vad lumea, sa inspir aerul curat de munte. Sper sa imi faca bine de data asta :)

Si pentru ca este 6 ianuarie, mi-am adus aminte de Ionut, fratiorul meu. Astazi ar fi implinit 25 de ani.. M-am gandit de multe ori cum ai fi fost daca ai fi ramas aici. Ce fel de om ai fi fost, cum ne-am fi inteles, ce ti-ar fi placut sa faci, ce prieteni ai fi avut, ce profesie ti-ai fi ales.. Multe intrebari!

Dar asa.. ma concentrez pe subiectul Ciprian care, slava Domnului.. imi da destule batai de cap.

Niciun comentariu: