vineri, 13 noiembrie 2009

Urasc!





Cei care ma cunosc destul de indeaproape stiu cat de usor pot uri pe cineva, o anumita situatie sau chiar pe mine. Pentru ca sunt ca toamna, ma schimb de la o zi la alta.. Raluca poate fi foarte usor o fiinta imposibila, aroganta si nesuferita. De multe ori obosesc sa fiu eu si ma satur de mine. Atunci tac si ma retrag, privesc si ascult ce se intampla in jurul meu, pana cand consider ca sunt pregatita pentru a relua lucrurile de unde au ramas. Insa iubesc si urasc in acelasi fel - la intensitate maxima. De iubit nu iubesc foarte multe.. dar de urat.. gramada!

Urasc:

Trezitul mai devreme de ora 9
Frigul de afara sau din casa
Cetatenii care intra in fata mea, la rand, in magazine
Asa zisii cersetori care te injura cand nu le arunci un ban
Colegii de munca imbufnati
Crizele de isterie si declaratiile de superioritate ale sefilor
Tradarea, Barfa, Susotelile, Furtul
O anumita blonda..
Durerea de masele
Grasii care se plang ca sunt grasi
Rasistii
Fumul de tigara, atunci cand eu nu fumez
Pestele gatit, viu - orice forma ar avea el
Politicienii (i-am pus aici langa pesti, pentru ca miros la fel de dizgratios!)
Mandria in exces a unor oameni fara valoare
Programele tv mizerabile, stirile groazei, reporterii gunoieri si realizatorii de emisiuni 'de divertisment'
'Capodoperele' Frumoasa mea, Esti mireasa vietii mele, Pusca si cureaua.., Fii cu tupeu nevasta. La nunta noastra le-am interzis!
Sa merg la inmormantari

Si cu fiecare zi se mai adauga cate ceva pe lista..

Niciun comentariu: