luni, 23 noiembrie 2009

7 lei un porumbeu :))


Am fost zilele trecute in judetul Vrancea - Focsani. Frumos, dar scump. Un oras unde oamenii traiesc pe picior mare. Localnicii sunt constienti de faptul ca sunt cei mai norocosi dintre moldoveni.. Am cinat la resturantul Intim. Alt Intim decat al nostru.. mult mai mare ca spatiu, dar saracacios ca si prezentare, ca aspect. Insa se canta bine acolo si doar live. Probabil asta este motivul pentru care mancarea este extrem de scumpa. Nu se gateste mai bine decat la noi, dar preturile te cam ard la degete. Vechi din 1976, Intim-ul lor a fost mai intai patiserie, apoi cantina sau ceva de genul asta si de cativa ani este proprietatea lui Ionut Ungureanu, solistul trupei Provincialii. A fost dragut, dar preferam un restaurant chinezesc. Iamiii! Am fost apoi sa aruncam un ochi in Piata Moldovean, pentru a vedea oamenii locului si a simti pulsul orasului. O enormitate de piata, unde gasesti absolut orice. De la suruburi, pana la cele mai ciudate sortimente de peste, specifice zonei. Bleah! Imbracaminte, incaltaminte, aparatura elctronica si electrocasnica.. absolut orice ai nevoie, in drum spre casa. Am gasit in mijlocul pietei comercianti cu porumbei si iepurasi. Frumosi foc! Mi-as fi dorit si eu un iepuras.. Ohoo... de cand vreau unu'! Discutie despre porumbei..
Alin : Cat costa un porumbeU?
Iulian: 7 lei.. (M-am gandit pt o fractiune de secunda ca vrea sa cumpere un porumbeU, asa.. pentru placerea mea..)
Alin: Cati porumbei incap intr-o tocana?
Auuuci! Cat de sadic poate fi omu' asta in momentele nepotrivite!!! :))
Tot cu ocazia excursiei am aflat in sfarsit de ce preotii ortodocsi, atunci cand iti intra in casa, de sarbatori, se uita dupa bani, la plecare.. Pentru ca inca de pe bancile scolii sunt invatati ca orice 'pomana' iti face omul, trebuie sa o accepti. In caz contrar, esti pedepsit de profesor, cu canoane.. 'Este pacat sa nu accepti o invitatie la masa sau bani, pentru ca se considera ca nu cinstesti casa in care te afli!'. Hai no! :)))

Niciun comentariu: