vineri, 13 noiembrie 2009

Au dezamagit copiii!

E clar, ne place circul! De mici. Avem parte de el in familie, pe scara, la scoala, la servici, pe strada, in presa. Oriunde te intorci, orice ai face.. totul este un circ ieftin. Aseara, am plecat nerabdatori ca niste copii.. la circ. Ala cu animale, jonglerii si acrobatii. Chiar imi era dor sa stau printre copii, sa le vad bucuria de pe chipuri. Mi-ar fi placut sa intru si eu in joc, sa imi amintesc de lumea colorata si fascinanta a circului, asa cum o vedeam cand eram pici. Doar de mirosul ala urat, de animale, imi era putin teama.. Aseara a fost frig tare si am mers cu taxiul, insa cei mai multi parinti si-au luat copiii de mana si au venit cu ei pana in capatul orasului. Lumini aprinse, cupola mare, mirosul urat nelipsit, toate bune si frumoase, insa parintii si copiii faceau drum intors de la casierie, pentru ca.. nu se mai tine circul. Nici nu mai conteaza motivul.. real sau inventat.. A iesit pana la urma cu circ, pentru ca parintii, pe buna dreptate, i-au apostrofat temeinic pe organizatori si pe angajati. 'Dupa ce ca faceti toata ziua reclama de aud copiii, acum ne spuneti ca nu se tine?', 'Circ am vrut, circ avem', spuneau alti parinti mai in soapta. De copii.. ce sa mai zic? Dezamagiti! E trist sa vezi dezamagire si tristete in ochii unui copil.. parintii stiu cel mai bine.. Dar incercam si in seara asta.. poate poate avem noroc.

Niciun comentariu: