miercuri, 11 august 2010

Duminică, 8 august 2010

Nu voi uita niciodată duminica asta. Dintr-un motiv cât se poate de serios. Dacă am fi rămas acasă, la Făgăraș, lucrurile ar fi luat o întorsătură nefericită.

A fost una dintre zilele cele mai norocoase ale noastre. Pentru că am fost feriți de scene violente, din cauza cărora eu aș fi avut coșmaruri tot restul anului. Oricum încă încerc să trec peste șoc..

Și cum nimic, dar absolut nimic în viața asta nu este întâmplător, duminică m-am reântâlnit cu niște oameni pe care îi cunosc de ceva ani, care au un trecut curat. Nu sunt recidiviști și nici nu au apucături ciudate. Sunt oameni normali, care vorbesc deschis, nu au momente de panică sau de rătăcire. Nu au o viață dublă. Ziua să fie contabila Lioara Vasilescu, profesorul Bogdan Drapac și medicul Aurelian Ungureanu, iar noaptea să fie criminali și violatori în serie. I-am testat eu.. vorbind noaptea cu ei. Erau la casele lor, făcând niște treburi normale, de om întreg. Mulțumesc cerului că sunt în viață și că mă pot bucura de oamenii buni, care țin la mine.


















Niciun comentariu: