duminică, 7 februarie 2010

They may not know how much you ment to me..

Sunt home alone în seara asta, pentru că Țake și prietenii și-au dat iar întânire la Cover, pentru un nou concert marca Icar. Iar eu nu m-am simțit în stare de a mă îmbrăca. Musai cu o haină mai groasă, trasă peste ceva lejer. Pentru că afară este mult prea frig, iar în club mult prea cald. Și m-am săturat de câte ori am răcit iarna asta, din cauză că m-am înfofolit exagerat. Astăzi mi-a fost greu și să port discuții. Nu aș fi fost în stare să stau câteva ore în gălăgie, fum și să și fiu activă. Mă păstrez pentru nopțile de primăvară. Până atunci hibernez în continuare.

Week-end-ul acesta am reușit să fac totuși un lucru bun. M-am înarmat cu răbdare și am văzut The Imaginarium of Doctor Parnassus. "Nimic nu este permanent. Nici măcar moartea!".



Am vrut tare mult să văd filmul ăsta pentru ultimele secvențe ale lui Heath Ledger, pentru românul Emil Hoștină, Johnny Depp și pentru Lily Cole, o actriță-model hidos de frumoasă. Un chip ciudat, de păpușă de porțelan, care mie îmi dă fiori reci. Fata asta parcă cere numai roluri creepy și pictoriale de Halloween. In the end.. actori buni, universuri fantastice, costume și decoruri super, dar lipsește răspunsul la întrebarea aia tipic jurnalistică: ȘI CE DACĂ? Nu este deloc un film pentru tot publicul, dar este cu siguranță de văzut! Din aproximativ aceeași categorie de filme.. îmi doresc să văd și Alice in Wonderland, dar mai am de așteptat. Sunt curioasă cât va mai continua Depp cu rolurile de acest gen, care să-i facă fericiți copiii personali și mai ales dacă o să mi se pună vreodată pata și voi spune "Gata, ești pierdut. Nu îți mai revi așa curând." Aparent fără legătură - refuz în continuare Avatarul :)

Și pentru că în seara asta am rămas acasă trebuie să ascult și eu ceva. Nu pe Țache, pentru că știu albumul pe de rost, ci pe Katie Melua.

Preferata mea :)



:)



Pentru că este preferata Lioarei :)

Niciun comentariu: